PROFIL SPOLEČNOSTI
Verizon je holdingová společnost, která se zabývá poskytováním komunikačních, informačních a zábavních produktů a služeb spotřebitelům, podnikům a vládním institucím. Jejími vykazovanými segmenty jsou Verizon Consumer Group a Verizon Business Group. Spotřebitelský segment poskytuje bezdrátové a drátové komunikační služby. Bezdrátové služby poskytuje v bezdrátových sítích ve Spojených státech (USA) pod značkou Verizon. Drátové služby poskytuje v devíti státech ve středním Atlantiku, severovýchodě USA a ve Washingtonu D.C. prostřednictvím své optické sítě pod značkou Fios a prostřednictvím tradiční měděné sítě. Segment Business poskytuje bezdrátové a drátové komunikační služby a produkty, včetně datových, video a konferenčních služeb, bezpečnostních a spravovaných síťových služeb, místních a meziměstských hlasových služeb a přístupu k síti pro poskytování různých služeb a produktů internetu. Společnost sídlí v New Yorku.
Sektor:
Odvětví:
Zaměstnanci:
CEO:
Založeno:
Země:
Web:
Dokumenty:
IPO:
Dividenda:
Burza:
Ticker:
Rating S&P:
Moody’s:
Portfolio GP:
ANALÝZA SPOLEČNOSTI
Tržby
Tržby společnosti pozvolna stabilně rostou zhruba 2% ročním tempem. V roce 2022 společnost vygenerovala 136.85 miliardy dolarů, což znamenalo o více než 3 miliardy dolarů více než v předešlém roce 2021.
Zisk na akcii
Zisk na akcii má velmi kolísavý trend, ale tyto společnosti velmi špatně snáší různé krize a vyšší sazby. V roce 2022 činil zisk na akcii 5.06$, což byl pokles o necelých 5 % oproti roku 2021.
Hrubá marže
Hrubá marže, neboli rozdíl mezi příjmem a náklady na prodané zboží nebo služby v roce 2022 byla 56.8 %. Na grafu je patrný velmi mírný klesající trend. Dlouhodobý průměr se pohybuje kolem 59.6 %.
ROIC
Návratnost investovaného kapitálu za ukončený fiskální rok 2022 byla 9.9 %. Tato návratnost se drží řekněme docela stabilně a dlouhodobý průměr za sledované období je lehce pod 11 %.
Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.
PROFIL SPOLEČNOSTI
Verizon je holdingová společnost, která se zabývá poskytováním komunikačních, informačních a zábavních produktů a služeb spotřebitelům, podnikům a vládním institucím. Jejími vykazovanými segmenty jsou Verizon Consumer Group a Verizon Business Group. Spotřebitelský segment poskytuje bezdrátové a drátové komunikační služby. Bezdrátové služby poskytuje v bezdrátových sítích ve Spojených státech (USA) pod značkou Verizon. Drátové služby poskytuje v devíti státech ve středním Atlantiku, severovýchodě USA a ve Washingtonu D.C. prostřednictvím své optické sítě pod značkou Fios a prostřednictvím tradiční měděné sítě. Segment Business poskytuje bezdrátové a drátové komunikační služby a produkty, včetně datových, video a konferenčních služeb, bezpečnostních a spravovaných síťových služeb, místních a meziměstských hlasových služeb a přístupu k síti pro poskytování různých služeb a produktů internetu. Společnost sídlí v New Yorku.
Sektor: | Communication Services |
Odvětví: | Telecom Services |
Zaměstnanci: | 117 100 |
CEO: | Hans Vestberg |
Založeno: | 1983 |
Země: | USA |
IPO: | 15.02.1984 |
Dividenda: | Ano (čtvrtletně) |
Burza: | NYSE |
Ticker: | VZ |
Rating S&P: | BBB+ |
Rating Moody’s: | Baa1 |
Portfolio GP: ANO | |
Web: verizon.com | |
Dokumenty: Tiskové zprávy |
Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.