Skip to content Skip to footer

L’Oreal S.A. (OR)

PROFIL SPOLEČNOSTI

Společnost L’Oréal se zabývá výrobou a prodejem kosmetických a vlasových produktů. Firma vlastní širokou škálu značek rozdělených do čtyř divizí: Consumer Products, L’Oreal Luxe, Professionals Products a Active Cosmetics. Patří mezi ně mimo jiné L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Lancome, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kiehl’s, Krastase, La Roche-Posay, SkinCeuticals a mnoho dalších. Společnost nabízí širokou škálu produktů rozdělených do šesti obchodních segmentů: Péče o pleť, make-up, péče o vlasy, barvení vlasů, parfémy a ostatní. Společnost prodává své produkty prostřednictvím kamenných obchodů a webových stránek. L’Oréal sídlí ve městě Clichy v Ile-De-France.

Sektor:

Odvětví:

Zaměstnanci:

CEO:

Založeno:

Země:

Web:

Dokumenty:

Consumer Defensive

Personal Products

85 412

Nicolas Hieronimus

1909

Francie

IPO:

Dividenda:

Burza:

Ticker:

Rating S&P:

Moody’s:

Portfolio GP:

08.10.1963

Ano (ročně)

EURONEXT

OR

AA

Aa1

Ano

ANALÝZA SPOLEČNOSTI

Tržby

Tržby společnosti mají pravidelný, pozvolný, stoupající trend. I když v posledním roce došlo k výraznému nárůstu, nemyslím si, že by v takovém tempu měly pokračovat i nadále. V roce 2022 činily příjmy 38.3 miliardy eur, což představuje nárůst o více než 18 % oproti předešlému roku 2021.

Zisk na akcii

Zisk na akcii se pohybuje v menších cyklech, ale i tak stále v čase roste. V roce 2022 vygenerovala společnost 10.7 euro na akcii, což představovalo nárůst o necelých 28 % oproti roku 2021 a za poslední dekádu je tento růst v průměru o 8.3 % ročně.

Hrubá marže

Hrubá marže, neboli rozdíl mezi příjmem a náklady na prodané zboží nebo služby v roce 2022 byla 72.4 %. Při pohledu na graf můžeme vidět, že se v posledních dvaceti letech drží tyto marže velmi stabilně a dlouhodobý průměr za toto období je 72.6 %.

ROIC

Návratnost investovaného kapitálu je také velmi stabilní a v roce 2022 činila 22.5 %. Tyto hodnoty jsou brány jako velmi finančně zdravá společnost. Dlouhodobý průměr za sledované období, tedy od roku 1998 se pohybuje kolem 16.5 %.

Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.

KOMUNITA

Pokud již do naší komunity patříte, zde se můžete přihlásit.

OBSAH

Nejste členem a zajímá vás, jak to tu chodí a co vše nabízíme?

ČLENSTVÍ

Rozhodli jste se k nám přidat a nebo vám skončilo členství?

NOVINKY

Ještě jste se nerozhodli? Nevadí, zůstaňte s námi v kontaktu.

PROFIL SPOLEČNOSTI

Společnost L’Oréal se zabývá výrobou a prodejem kosmetických a vlasových produktů. Firma vlastní širokou škálu značek rozdělených do čtyř divizí: Consumer Products, L’Oreal Luxe, Professionals Products a Active Cosmetics. Patří mezi ně mimo jiné L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Lancome, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kiehl’s, Krastase, La Roche-Posay, SkinCeuticals a mnoho dalších. Společnost nabízí širokou škálu produktů rozdělených do šesti obchodních segmentů: Péče o pleť, make-up, péče o vlasy, barvení vlasů, parfémy a ostatní. Společnost prodává své produkty prostřednictvím kamenných obchodů a webových stránek. L’Oréal sídlí ve městě Clichy v Ile-De-France.

Sektor:Consumer Defensive
Odvětví:Personal Products
Zaměstnanci:85 412
CEO:Nicolas Hieronimus
Založeno:1909
Země:Francie
IPO:08.10.1963
Dividenda:Ano (ročně)
Burza:EURONEXT
Ticker:OR
Rating S&P:AA
Rating Moody’s:Aa1
  
Portfolio GP: ANO 
Web: loreal.com 
Dokumenty: Tiskové zprávy 

Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.

KOMUNITA

Pokud již do naší komunity patříte, zde se můžete přihlásit.

OBSAH

Nejste členem a zajímá vás, jak to tu chodí a co vše nabízíme?

ČLENSTVÍ

Rozhodli jste se k nám přidat a nebo vám skončilo členství?

NOVINKY

Ještě jste se nerozhodli? Nevadí, zůstaňte s námi v kontaktu.