PROFIL SPOLEČNOSTI
Společnost Walt Disney je diverzifikovaná mezinárodní zábavní a mediální společnost. Firma působí ve čtyřech obchodních segmentech rozdělené do dvou hlavních oblastí: mediální sítě, parky, zážitky a produkty, studiová zábava a přímý prodej spotřebitelům (DTC) a mezinárodní prodej. Segment mediálních sítí zahrnuje kabelové a vysílací televizní sítě, televizní produkci a distribuci, domácí televizní stanice a rozhlasové sítě a stanice. Do segmentu parků a zážitků patří zábavní parky, letoviska, Disney Cruise Line a Disney Vacation Club. Provoz zábavního studia zahrnuje výrobu a distribuci filmů, vývoj, výrobu a licencování živých zábavních akcí a výrobu a distribuci hudby. Podniky DTC zahrnují předplatitelské služby, které poskytují videostreaming všeobecných zábavních, rodinných a sportovních programů. Mezinárodní kanály firmy produkují místní programy nebo získávají práva od svých domácích studií a od třetích stran. Společnost sídlí v Burbanku v Kalifornii.
Sektor: | Communication Services | IPO: | 12.11.1957 |
Odvětví: | Entertainment | Dividenda: | Ne |
Zaměstnanci: | 171 600 | Burza: | NYSE |
CEO: | Robert Iger | Ticker: | DIS |
Založeno: | 1923 | Rating S&P: | BBB+ |
Země: | USA | Rating Moody’s: | A2 |
500 South Buena Vista Street | Portfolio GP: Ne |
Burbank, CA, 91521 | Web: thewaltdisneycompany.com |
United States | Dokumenty: Tiskové zprávy |
ANALÝZA SPOLEČNOSTI
Tržby
I přes veškeré nástrahy je společnost schopna si držet růst tržeb, které v roce 2022 dosáhly téměř 83 miliard dolarů, což je nárůst o více jak 20 % oproti předešlému roku 2021.
Zisk na akcii
Zisk na akcii se pomalu vzpamatovává ze ztráty, kterou utrpěl v roce 2020. V ukončeném fiskálním roce 2022 byl zisk na akcii 1.72$ a společnost Disney tak musí začít budovat svoji ziskovost od začátku.
Hrubá marže
Hrubá marže, neboli rozdíl mezi příjmem a náklady na prodané zboží nebo služby v roce 2022 byla 34 %, což je nad dlouhodobým průměrem společnosti, který se pohybuje lehce přes 29 %.
ROIC
Návratnost investovaného kapitálu za rok 2022 se lehce zvýšila na necelé 4 % z předešlých 2 % v letech 2020 a 2021. I zde je potřeba počkat na rozjezd po období, která měla na chod společnosti velmi zásadní vliv.
Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.
PROFIL SPOLEČNOSTI
Společnost Walt Disney je diverzifikovaná mezinárodní zábavní a mediální společnost. Firma působí ve čtyřech obchodních segmentech rozdělené do dvou hlavních oblastí: mediální sítě, parky, zážitky a produkty, studiová zábava a přímý prodej spotřebitelům (DTC) a mezinárodní prodej. Segment mediálních sítí zahrnuje kabelové a vysílací televizní sítě, televizní produkci a distribuci, domácí televizní stanice a rozhlasové sítě a stanice. Do segmentu parků a zážitků patří zábavní parky, letoviska, Disney Cruise Line a Disney Vacation Club. Provoz zábavního studia zahrnuje výrobu a distribuci filmů, vývoj, výrobu a licencování živých zábavních akcí a výrobu a distribuci hudby. Podniky DTC zahrnují předplatitelské služby, které poskytují videostreaming všeobecných zábavních, rodinných a sportovních programů. Mezinárodní kanály firmy produkují místní programy nebo získávají práva od svých domácích studií a od třetích stran. Společnost sídlí v Burbanku v Kalifornii.
Sektor: | Communication Services |
Odvětví: | Entertainment |
Zaměstnanci: | 171 600 |
CEO: | Robert Iger |
Založeno: | 1923 |
Země: | USA |
IPO: | 12.11.1957 |
Dividenda: | Ano (čtvrtletně) |
Burza: | NYSE |
Ticker: | DIS |
Rating S&P: | BBB+ |
Rating Moody’s: | A2 |
500 South Buena Vista Street | |
Burbank, CA, 91521 | |
United States | |
Portfolio GP: Ne | |
Web: thewaltdisneycompany.com | |
Dokumenty: Tiskové zprávy |
Právě se snažíte dostat na obsah, který je přístupný pouze členům.